TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

vineri, 17 decembrie 2010

Ultimul trecător

Cristi Iordache - Ultimul trecator









Asculta mai multe audio ambientala




După lucrare Dumnezeu şade


cu palmele curate.


La răscruce, femeie,


îngerul cu aripi albe nu mai cade.



Aştepţi neclintită,


cu părul răvăşit pe poteci


şi ochii pribegi prin gânduri şi noapte.


Noroiul ţi-a-nghiţit picioarele reci


Şi-ţi muşcă din fruntea-ncreţită.



Sunt ultimul trecător


care ştie să-ţi poarte


noroiul


şi părul


şi gândul.



Aşează-te-n palmele mele crăpate!


7 comentarii:

  1. "Aşează-te-n palmele mele crăpate!"

    Tulburator!!
    Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru cei care ascultă vocea lui Cristi: pe fond, la pian, melodia se numeşte "Mourir d'aimer" (a muri din iubire)... Foarte frumoasă alcătuire, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am împiedicat

    de linia vieţii din palma ta

    Ţi-am făcut o răscruce de gânduri

    Am alunecat în străfunduri

    de crăpături

    Şi ţi-am lăsat

    pentru că

    erai

    ultimul trecător

    noroiul

    şi părul

    şi gândul

    Gândul mi l-ai pus

    la răscruce...

    Vio

    RăspundețiȘtergere
  4. astept cu parul ravasit pe poteci....

    RăspundețiȘtergere
  5. VĂ MULŢUMESC DIN SUFLET PENTRU SEMNELE VOASTRE CARE M-AU IMPRESIONAT!

    RăspundețiȘtergere
  6. am citit si recitit cu drag, felicitari Cristi..

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria, mă bucur că ţi-a plăcut!

    RăspundețiȘtergere