TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

duminică, 8 martie 2015

Ma scutur de talpile noastre

(Imagine din piesa "Memoria apei" - Lana Moscaliuc)


nu eşti cu tine
nisipul se desparte a sâni
arzi oglinda înaltă te luceşte pe umeri în jos
braţul tău se albastru se galben de tâmplă
ti-ai lăsat nisip între coapse pentru valul ce vin
umbra mea cade în stropi fierbinţi
se scurge pe note-n adâncul carmin
cli…
oh
clipitul ochilor tăi inundă a joacă delfinii
prelinsă la matcă lumina-mi te-atinge
şi nu e loc pentru'n soare pătrat
sferele tale se zbat mai rotunde-n formule
pândeşte vulcanul să spargă tăcerea şi umbra-mi te roşu
se galben de-mi tremuri senin de albastru
simţi gustul pe buze şi briza eşarfă din iz de copil
cli…
oh
clipocitul acela bate valu-n talazuri
ne pierdem contururi de doi este unul
în urmă de ziuă rămâne doar urma de gheare înfipte
în groapă nisipul oglindă de stele
pui veşmântul pe sfere la pieptu-mi ţi-e tâmpla
mă scutur de alge de tălpile noastre
scăpată din lanţuri
tigroaica

16.08.2011 (EROGENESTETICA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu