TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

sâmbătă, 17 noiembrie 2012

ZBOR SI PLOAIE



Sunt singur printre stânci cu vârf de stele,
cobor şi urc purtând o lume-n spate,
din lumea toată nu e nimeni să-mi arate 
un drum spre vârful gândurilor mele.


Mă culcă ploaia, vântul mă îndreaptă,
eu zdrenţuiesc pământul ăsta mare
s-ajung la capătul fără hotare,
acolo unde visul tău m-aşteaptă.

Am să colind cât pietrele mă lasă
şi tălpile-mi fac albii spre lumină,
chiar dacă norii vor ca să mă ţină
copil de ploi, eu vin să-mi fii mireasă.

Priveşti spre munţi şi ştii că ăsta-i datul,
la piept să mi te joci cu zbor şi ploaie,
în mâinile-mi-căuş să-ţi faci odaie,
s-atingi cu mine-adâncul şi înaltul.





1 noiembrie 2012
@Cristi Iordache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu