TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

sâmbătă, 28 februarie 2015

Extradimensionism

Spre rusinea mea am aflat de Gherasim Luca, tarziu, de la regizorul Horatiu Mihaiu​.
Dupa ce am citit cate ceva, dupa ce am incercat sa memorez fara succes "Passionnement", mi-am dat seama cu nu eram singurul nebun. Existau deja unii incoronati.
Cu cativa ani in urma, intrebat despre un anumit stil al meu in poezie, mi-a placut sa declar intr-un interviu ca este "extradimensionism", apoi, simtindu-ma neinteles, am bagat in podul unei case vechi toate scrierile de la vremea aia.
Astazi le scot ca pe un trofeu, caci da, gloria este a celor nebuni!

tasta end

O floare de aquama...marin
ma
maria n-are tonner s-o imprime şi-aşteaptă soarele în van
ce peşti apatici şi ce curent marin îi zvântă ce
vie
viermi în subteran spălaţi de
lu
de lut şi apă sfântă
ma
maria n-are high fidelity să treacă dincolo de nori
şi stă pe backspace cu arătătorul
se scurg culori din flori şi fluturi iar zborul seacă ochii
ma
mari de vulturi când creste pier de prea-înalte
cu flori de apă şi de stâncă
ma
maria dă un search la ieri apoi adună
lu
lumea toată in lista ideală şi dă send
din flori de mină şi de ochi mai muşcă un praf cu iz de
soa
soarte când cineva apasă tasta end
ma
ma
maria
maaa...

şi florile se-mpuşcă, nu-i aşa?


*prima publicare online a avut loc cu vreo 5 ani in urma, apoi mai tarziu, pe o retea de socializare. Aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu