TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Concert pentru buze arse


"Nu stiam nimic despre fluturii albastri, pana cand nu i-am iubit atat de rosu, incat imi curgeau lacrimi din buze!"

Cristi Iordache - Concert pentru buze arse - Erogenestetica

Asculta mai multe audio ambientala



concert pentru buze arse


nu ma pune sa scriu cu mana dreapta,
nu ma intreba despre ieri -
tin la lucrurile vechi - i-am spus lui Venus,
si-am refuzat inima "la tipla".

asa carpeau batranii camasile de postav - am vazut in filme -
dar nu lipsea buzunarul de la piept, femeie!

s-a aplecat, mi-a privit atent pupilele,
a vazut lumina oamenilor, apoi a vrut sa ma ridice.
Venus era iubita mea;
ne-ntalneam pe ascuns dupa pod.

ai sa racesti cu parul asta ud –

tu nici nu stii daca acum e azi!

sanii-i cantau sub obrazul meu,
ii sarutam concertul pentru buze arse si pian.
cu bucati din rochia alba
imi stergea amintirile despre maine
si-mi scria versuri pe suvitele naclaite.

cand te vei trezi, sa nu mai pleci! uite!
mi-a infipt un trandafir albastru, printre cusaturi,
ca-ntr-o inima de postav.

nu puteam sa scriu cu mana dreapta despre ploi
si-am adormit impreuna cu ochii deschisi
dupa ce mi-a soptit ca-i un miracol sa iubesti
un trandafir albastru cu radacini in mine.




E R O G E N E S T E T I C A

11.11.2011

16 comentarii:

  1. Iubirea este cunoasterea nasterii si a mortii. Tot ce se intampla colateral sunt doar efecte. Cine stie cat de puternic "doare" viata, acela (se) iubeste neconditionat si universal. In numele acestei iubiri parcurge spatiul dintre nastere si moarte.
    Iata:
    Ar fi foarte simplu sa scapam de "durere" alegand moartea, insa nimeni nu stie daca in lumea de dincolo se poate iubi. De aici rezulta ca nimeni nu cauta absenta durerii, ci siguranta prezentei dragostei.
    Asadar durerea insasi, inseamna iubire.
    Eu te dor.
    Tu ma dori.
    El se doare.
    Noi ne iubim. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar iubirea este darul cel mai frumos lasat de Dumnezeu...sa iubesti Omul cu tot ce are frumos in el dar si cu ce are mai putin frumos ,sa-l iubesti cu totul,sa iubesti firul de iarba sau tot ce tine de natura ,sau sa (te) iubesti neconditionat asa cum spui tu....sa iubesti cu durere ,cu patima tot universul,omenirea,tot!
    Daca nu doare iubirea parca nu e iubire adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,ai dreptate!Se iubeste neconditionat:Si oricine ar fi cel care iubeste trece peste orice durere in numele iubirii.Iubirea este cea care sta la baza legii universului.Dintre toate cate sunt...cel mai frumos sentiment e iubirea!
    Eu iubesc
    Tu iubesti
    Noi ne iubim :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirea naste iubire iar durerea dorire. :))
    Iubirea adevarata nu doare. Durerea e lipsa iubirii.
    D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Durerea vine din dor prea mult de iubire.Cand vrei sa atingi si este peste putinta.Numai iubirea adevara accepta durerea din prea mult dor!Cand iubesti accepti suferinta si iubesti la fel de mult pana nu mai esti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc pentru cuvinte. :)

    @ Anonim 2, nu stiu care este iubirea ta si nici durerea. Probabil ti-ai dat in deget si urasti ciocanul! Ai grija! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonim 3 - impresionant! cred la fel!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiam nimic despre rosu, dar am intalnit un fluture albastru.

    RăspundețiȘtergere
  9. "nu puteam să scriu cu mâna dreaptă despre ploi"
    poetul ştia că ploile nu se scriu?
    poetul a uitat
    cum se spun, cum se scriu, cum se sărută ploile...?
    poetul ştie cum se iubesc ploile nebune...!

    Iubirea doare şi alină deopotrivă! Important e să ştii cum se dăruieşte! Şi chiar s-o faci!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ anonim 4, mersi! esential!!!

    @ anonim 5, mda, nebune ploi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Totul e muzică în iubire, iar asta ne umple sufletul de linişte. Te înalţă şi te înnobilează ca om.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iubirea...legea Universului!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am ascultat, am citit si iar am ascultat... Nu s-ar fi putut un concert pentru buze arse fara Chopin... Sublim! Tu. (A)

    RăspundețiȘtergere