TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

joi, 11 august 2011

FACEBOOK - SCRISOARE DESCHISĂ


Dragă feisbuc,

Michael Monah şi Monahia Ema-Deea retraşi fiecare, primul la un schit în munte, iar Maica Deea la o mănăstire din nordul ţării, având acces la internet din milostenia mirenilor, s-au gândit că nu e rău să-şi facă şi câte-o pagină la tine.

Când l-am cunoscut pe Michael, i-am lăsat un mesaj privat în care îi solicitam acceptul în lista sa:

„Sal! Mike avem o grămadă de amici comuni. Dk vrei dă ok!”

„Sal! Am dat ok. Domnul să te binecuvinteze!”

Nu mă aşteptam la un răspuns neapărat pozitiv şi pe deasupra şi atât de religios. Intru să văd de ce avem noi atâţia prieteni comuni şi remarc surprins că Michael era preot călugăr! Aşa am ajuns să văd poza de profil a Maicii Ema-Deea. Recunosc faptul că deşi arăta ca Salma Hayek, nu m-a interesat chipul ei de sub camilafcă, ci am vrut să fiu mai aproape de „doamne-doamne”, drept pentru care i-am cerut acceptul.

„Sărutmâna, Maică! Vă rog să-mi permiteţi accesul la pagina dumneavoastră. Vă mulţumesc anticipat.”

În cinci minute începe rafala de like-uri la pozele mele de profil şi câteva comment-uri:

„Yes! The best! Dumnezeu să te ocrotească!”, „amazing”, „super-sexy” „Domnul să te lumineze” etc. Deşi eram luminat, începeam să intru în ceaţă, uimit de lexicul care nu prea mi se părea din cartea aia mare şi groasă -„Vieţile Sfinţilor”.

Am început degrabă să le verific paginile şi nu am descoperit nimic surprinzător. Statusuri gen: „Singur. Oare nu e nimeni să m-ajute?”, "Desfătează-te în Domnul şi îţi va împlini ţie cererile inimii tale.", „Can’ t touche this”, „Să ai în toate zilele vieţii tale liniştea si lumina omului care nu e niciodată singur!”, „Îmi place sărutul franţuzesc”, „Rugăciunile de folos spre mântuire să-ţi fie ascultate.”, etc. Pe perete, câte-o înregistrare, ba de la Mitropolie, ba de la moaştele Sfântului…vreo două melodii ale lui Eminem, ceva de AC&DC şi multe comentarii pe care nu le-am citit că se apropia ora vecerniei şi eu opresc calculatorul seara, pentru câteva rugăciuni.

Cam acesta a fost începutul,dragă feisbucule. Că după ce m-am întors limpede şi împăcat la tine, am găsit două mesaje care m-au făcut să-ţi scriu acum. Uite îţi arăt cu copy-paste, "da' să nu mă dai în gât" :

„Michael Monah

  • Băh! :)Vezi k sysa nu e de nasu tău, muciosule! Las-o-n pace pe Deea, k te ard fraiere! Hai, mergi cu bine! Domnul să te aibă-n pază!”

„Monahia Ema-Deea

  • Hello, dragule! :)Intră pe mess. id: emadeea68plus1. :x:x:x:-*:-*:-*>:d<. Nu uita de web! Fii binecuvântat!”

Restul e o poveste banală şi nu vreau să-ţi răpesc timpul. Mai ales că trebuie să ai grijă să păstrezi un echilibru etic şi spiritual acolo. Ai multe suflete în pază şi mare răspundere mare. Dorinţa mea este ca Michael Monah să ne deblocheze, întrucât eu şi Deea, vrem să îi cerem iertare şi să-i spunem să lase dreaq femeile că o să-i mănânce ficaţii şi tot cu mâinile lui le rezolvă pe toate, Slavă Domnului!

Tu poţi umbla la butoane şi suntem convinşi că vei reuşi, mai ales că acum propovăduim prin pensiunile din culoarul Rucăr - Bran o cauză nobilă - turismul românesc!

Celei mici i-am dat numele Sfintei Împărătese Elena şi i-am deschis o pagină la tine. Vezi că are un pampers la avatar şi-o frunză de rezervă să nu vadă băieţii păsărica!

Hai, te pup! În numele Tatălui :-* şi-al Fiului :-* şi-al Sfântului Duh :-*

P.S. - Deea nu seamănă cu Salma Hayek.

Băh, dacă o vezi vărsată-n pat zici că e cel puţin Angelina Jolie! Luv forever, băi feisbuc! Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu