TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

luni, 22 august 2011

Estetica dezintegrării 2

Editează
Estetica dezintegrării 2
de Cristi Iordache la 22 august 2011 la 16:31

În opinia mea "răul" nu există. A fost introdusă în estetica binelui, alteritatea, şi atunci am inventat "mai puţin binele", apoi "mai deloc binele". Găsesc ca şi concept - "deloc-binele" - îl mai găsesc bătând pe la uşi, dar el este doar în imaginaţia mea, este imaterial. Răul nu există. A fost cândva un element alungat din bine pentru a străluci "mai-binele". Cu cât voi înălţa binele cu atât mă voi lepăda de "mai-puţin-bine".

Uneori ultimul bate fantomatic să se întoarcă precum oaia rătăcită. Doarme ascuns prin "inconştient", prin eul acela în care nu vreau să mă recunosc. L-am creat şi l-am abandonat.

De-l voi reprimi, de-i voi da viaţă, trebuie să intru în echilibru cu universul şi atunci am să alung "mai-mai-binele".

Am un aşa dar de a mă aventura pe poteci stufoase, când fluxul vieţii nu curge decât precum râul, într-o singură direcţie, mai repede, apoi mai încet pentru a se vărsa în lumea lui imensă şi liniştită.

Din toate valorile pe care le-am dat binelui, el va sfârşi aşa precum s-a născut: "BINE"!

Restul sunt muşcături masochiste şi inutile din propria fiinţă pe care am primit-o la rându-mi, UNICĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu