TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

vineri, 5 august 2011

am vorbit cu mine între patru ochi

am vorbit cu mine între patru ochi


azi am preferat să privesc oamenii în loc să-i ascult
am incercat să le urmăresc gesturile în loc să le vorbesc
azi am vrut să nu mă vadă nimeni
să tac despre tot
aşa cum se strigă impecabil despre nimic

am preferat să-mi întâlnesc eul între patru ochi
să ne-nţelegem din priviri sau nu
mă citesc uşor pe mimica feţei când mint
ori când îmi este frică de noi
între patru ochi

voi pleca la culcare fără să-mi urez noapte bună
şi-am să visez în detaliu întâlnirea cu mine
până mă va trezi vocea unui puşti
dintre cei pe care i-am văzut azi
şi am tăcut lângă ochii lor care cerşeau răspunsuri
aşa cum tăceam când m-am întâlnit prima dată copil
aşa cum tăceam mai mereu copil

nu mi-amintesc să fi vorbit cu păpuşa din lingură de lemn
sau măcar singur
ştiu doar că umbrele scobiturii erau negre
şi-ar fi vrut să mă-ntrebe despre lumină
până când am pierdut-o cu ochii deschişi

atunci am tăcut ireproşabil pentru liniştea lumii cu pleoape lăsate
deşi vocea mea voia să trezească pe cineva


1973

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu