TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

miercuri, 10 august 2011

Am stat ca un onanist şi mi-am gâdilat creierul.

"băi penibilule! ce ştii tu despre libertate? ce mă-ta, e adevărul? când nu mai eşti în stare să-ţi târâi hoitul te-apuci să cugeţi ... naţia mă-tii de cocalar."
"naţia mă-tii" - nu ştiu ce-avea cu mama şi nici atât cu naţia ei.
naţia ei, adică a mea.

Avea dreptate nebunul ală!
Am stat ca un onanist şi mi-am gâdilat creierul.
Avea dreptate.



Nu putem ţine cont de zecile de opinii:)), nici măcar eu nu ţin cont de ceea ce-mi sugerez!
Uneori zic,"lasă că scriu fără să pun preţ pe părerea mea, întrucât este relativă", drept pentru care niciodată nu ştiu ce-am spus ieri şi nici de ce.

Mi se pare o masturbare cerebrală să stau atât de vorbă cu mine.

De fapt singura diferenţă dintre om şi animal este această masturbare cerebrală a lui însuşi şi a celorlalţi ca în bancul în care Ion zice, "No, fă-ţi-o ţie!"

Dacă auziţi de vreo naştere, anunţaţi-mă!


Avea dreptate nebunul. Sunt doar un animal.

Voi poate nu!

Trăiască bromura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu