TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

luni, 6 iunie 2011

PREMIERA FILMULUI "TANTI" LA TÂRGOVIŞTE


NU SUNT SUBIECTIV DAR ŢIN CU AI MEI



"Este un film care vorbeşte despre păcatele lumii noastre, le veţi recunoaşte şi, în fine, revin la întâlnirea cu Mircea. Am fost şocat să-mi spună că vine de la un teatru din Târgovişte. Habar n-aveam că există teatru în Târgovişte. Şi atunci am întrebat un mare teatrolog, din păcate nu mai există. Se numeşte Mihaela Toniţa. Zic: „Dragă, tu ai idee, ştii ceva, există în Târgovişte teatru?” şi îmi zice: „Pauză. E una din cele mai importante pepiniere, dacă nu cumva singura pentru actori”. Ştia foarte bine." (Şerban Marinescu)



în curând "Nu sunt subiectiv dar ţin cu ai mei"
Cristi Iordache
Grup Media Singur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu