TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

joi, 23 iunie 2011

CINE NE MAI SCOATE DIN CRIZA?


CINE NE MAI SCOATE DIN CRIZA?

La casa de cultură începând cu ora 18:00
Va avea loc în zilele de 23, 24, 25 iunie 2011
Vorbitor, îl vom avea pe Daniel Evans
Închinarea va fi condusă de Grupul de Închinare Betania & Chris

Rugați-vă pentru un seceriș bogat.

Scrisoare din Târgoviște – 18 iunie 2011
În pregătirea evanghelizării de săptămâna viitoare, azi ne-am împărțit în patru grupuri formate atât din americani câți și din români, tineri de la bisericile din oraș, foarte entuziaști și disponibili, am mers pe străzile din Târgoviște ca să plantăm o sămânța. Răspunsul și deschiderea oamenilor a fost una extraordinară. Am stat de vorbă cu oamenii, au fost foarte deschiși, chiar unii erau dornici să dezbată probleme legate de credință, religie, chiar dacă vroiam o dezbatere cu gând de a pune la îndoială credința noastră, Dumnezeu a fost Cel care ne-a călăuzit și ne-a îndrumat să rămânem calmi și zâmbitori și astfel am ajuns să auzim un: “DA, o să vin la întâlnirea voastră!” Am stat de vorbă cu un ateu care era și psiholog pe deasupra, care ne-a spus de la bun început că: “știu eu cum stă treaba cu religia…“, dar dincolo de asta s-a arătat un om deschis cu care am putut discuta, dacă Biblia este sau nu adevărată – bătălia era de fapt: dacă ce este scris în ea era adevărat sau nu, până la discuții despre Isus și ce-a spus El pe cruce, simțindu-se singur și părăsit de Tatăl, dar nu pentru că nu era Christosul Adevarat, ci pentru că El a fost făcut păcat în locul nostru, de aceea și-a întors Dumnezeu privirea de la El.
După cele cinci ore petrecute pe străzi suntem obosiți, dar BUCUROȘI că am putut planta o sămânță în inimile oamenilor și așteptăm cu nerăbdare ziua de luni când ne vom întâlni și cu alți oameni pentru a planta sămânța Cuvântului și pentru a-i invita la “Întâlnirile de Joi, Vineri și Sâmbătă de la Casa de Cultură de la ora 6 PM“. Până atunci, ne vom “încărca bateriile” mâine, la biserică, în prezența Domnului.

Material preluat de pe pagina CENTRULUI CRESTIN BISERICA BETANIA
http://www.betania.ro/demo/2011/06/17/cruciada-din-targoviste/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu