TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

marți, 19 octombrie 2010

Genunchiul meu drept este om


Cristi Iordache - Genunchiul meu drept este om
Asculta mai multe audio acustica


Genunchiul meu drept este om


genunchiului meu habar n-ai cât îi place să stea lângă talpa ta dreaptă

hm
mă gândeam
mă gândeam de multe ori

cum părţi din noi nu ştiu unele de altele
mă gândeam cum obrazului meu îi place să stea lipit de pântecul tău

atunci genunchiul
chiar daca stă pe pietre sau

coji de nuci

pe iarba moale (asta-nseamnă bucurie)

dar el nu se poate exprima
el stie doar că-i place să stea lângă talpa ta dreaptă

nici n-ar putea
altfel

mm

e ca şi un copil
a crescut
a crescut
cu talpa ta dreaptă

nu ştie altceva nu simte

pentru că
părţi ale trupului nostru
nu se cunosc prea bine unele cu altele

de-aia
obrazului meu îi place să stea lipit de pântecul tău

are acolo tot

e ca un cordon ombilical

îî
îm

o atracţie
o
rezonanţă să-i spun aşa
e
ceva
ce
s-ar putea numi om

eu aş putea să-i spun obrazului meu
om

aş putea să-i spun o

poveste

despre cum s-a născut
despre

cordonul acela ombilical

omul are simţuri

hm

mă gândeam că Dumnezeu a făcut mai întâi obrazul
făcut şi nu născut
i-a dat toate simţurile văz miros auz

aş putea numi genunchiul meu om

alt om

dar

iată îmi dau seama că
găsesc de fapt lumea

sunt mâinile
mâinile

mâna mea dreaptă creşte pe fesele tale
şi devine om

stânga
stânga mâna mea stângă
mâna mea stângă
este pe sânii tăi

şi e tot om

oamenii ăştia
sunt legaţi printr-un cordon ombilical nu ştiu de ce
nu pot să-mi explic nu
aş încerca
aş obosi degeaba
ar trebui să mă mulţumesc decât cu ceea ce văd
nu-i aşa că
dacă tot
dacă tot
există atâţia oameni
atunci hai să-i numim
lume

o lume născută nu făcută legată printr-un cordon ombilical
nu poate trăi fără tălpi fără pântece fără sâni

nu poate trăi o lume niciodată fără tine

fără tine
femeie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu