TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

sâmbătă, 19 septembrie 2009

montecristo - tehnici de (ne)rezistenţă -




Căutam cărări în miez de noapte.
Stelele alergau dezmăţate, carele, ursele, parcă jucându-se cu mine de-a v-aţi ascunselea.
Când pierdeam, dormeam în Taj Mahal-ul meu de stânci.
Odată mi-am pus hamacul într-un brad.

Oh, doar noaptea miroase a Facere!
Gândurile sunt limpezi şi ai ocazia să te iubeşti.
Dar asta era demult.

Construiam podeţe şi montam cabluri în zone abrupte. Pe-acolo cădeam des, tăvălindu-mă cu frunze, îmbrăţişând pietre - un casanova excitat, cu gura plină de pământ şi trupul mângâiat de cioturi.

Dar cu adevărat, s-a-ntâmplat de mult jocul de-a ciaţa.



Am întâlnit mistreţul - o femelă speriată, fără colţi de argint.
Cine pe cine! Niciunul n-a vrut şi-atunci ne-am privit; n-am să uit!



Sărutam zăpada cu buze fierbinţi şi picăturile mă săturau.
Acolo pe vârf gândurile sunt limpezi.
Aşa m-am îndrăgostit iremediabil de mine; îmi dăruisem toate visele.

Eram un ciudat.
Cei ce păşeau pe podeţe,
cei ce se prindeau de cabluri,
cei ce cădeau,
mi-au spus:
„omule cu mistreţul, te numim
montecristo”
.

Dar asta s-a sfârşit nu ştiu când, iar eu m-am întors.

Port urmele sfinxului, nu pot lăcrima la urse, n-am poftă de mine sau când mă încerc, mi-e greaţă. Acum sunt un văduv nereticent, mi-e idol murirea şi pribegesc în rezistenţă.

Pretutindeni gladiatori;
unii mă numesc în continuare,
din milă,
montecristo.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu