TEHNICI DE SUPER-VIETUIRE

,,Nu exista infern. El este doar imaginea raiului in care cu voie sau fara voie, mutam continuu lucrurile de la locul lor.''

sâmbătă, 19 septembrie 2009

domnul m

cutreier doar pe-ntuneric
oamenii mă fixează cu privirea şi mi-e frică
îmi tremură la-nceput buzele apoi genunchii
noaptea ei nu văd asta şi-mi spun în continuare
domnul m

acasă singura lumină este la televizor
difuză ca mimica feţei
n-am răspunsuri pentru nevastă şi copii
mă calmez când mă sărută de noapte bună
ştiu că-i aşa mă simt întreg şi devin o forţă
pe lângă noapte care este
nimic

nimicul nu-ţi poate face decât nimic
spaimele dispar până la ziuă
atunci dorm sau mimez somnul
să evit oamenii mi-e frică de ei
îmi tremură la-nceput buzele apoi genunchii
dar eu dorm şi despre mine se vorbeşte în continuare cu
domnul m

astăzi mi se pare că ieri n-aveam motive de panică
nici alaltăieri
totuşi azi mi-e frică
şi mă-nspăimânt gândindu-mă la mâine
mai ales la poimâine
n-am învăţat că mâine va deveni ieri şi cu toate astea
iubesc
iubesc oamenii cu răutăţile lor
dar mi-e frică

este ca atunci când adori câinii însă nu te-apropii
nu pentru că te pot muşca
ci pentru că latră
îmi tremură la-nceput buzele apoi genunchii
nu ştiu să zic bravo puiule
nu mă simt stăpân

aşadar
mi-am şters ziua cu desăvârşire din existenţă
consum doar 12 din 24
de frică voi trăi dublu pierzând rând pe rând
oamenii care mă numeau
domnul m.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu